nog 2 nachtjes......

19 februari 2018 - Pijnacker, Nederland

Ja ja, nog 2 nachtjes slapen en dan gaan we!

We gaan proberen om een reisblog bij te houden, zodat jullie met ons mee kunnen lezen wat we zoal beleven. Maar.... geen idee of dit een dagelijks wekelijks of er tussen in gebeuren gaat worden, dat zien we wel:)

Het was de bedoeling om afgelopen 1,5 week nog veel leuke dingen thuis en met vrienden te doen, het huis op orde te krijgen en de tassen te pakken. maarja... toen kwam de hollandse griep... het werd een weekje loslaten en duimen dat we weer op tijd beter zouden zijn. Nou, dat is gelukt! Met het nodige snot nog hier en daar zijn we er weer aardig bovenop. Vandaag bezig geweest om de tassen verder in te pakken, Boaz heeft op school getrakteerd en verteld waar hij naar toe gaat. Iemand vroeg me of ik zenuwachtig was, ik heb ff met Jap overlegd maar we konden eigenlijk concluderen dat we dat niet zijn, we hebben er vooral veel zin in!!! (ik vind het ook best wel anwb van mezelf dat de tassen al ongeveer ingepakt klaar staan:)

Morgen nog even kijken of we ons huis geheel spik en span krijgen voor mijn collega die op ons huis gaat passen. (Die wil ik tenslotte wel het idee geven dat ik een zeer geordend degelijk huishouden heb;) De mierenplaag vanmorgen droeg daar niet echt aan bij maar nadat ik de kip binnen had gelaten die alle mieren te lijf ging was dat ook weer overwonnen.

Inpakken voor een vliegreis is eigenlijk ook lekker overzichtelijk, de afmetingen van de koffers en tassen, dat is het! We moeten voor alle temperaturen wat bij ons hebben en verder een hoop vermaakspullen bij ons die we ook daar achter kunnen laten om weer andere leuke dingen mee terug te nemen.  1 snorkelset mee voor in Florida (ik stond met 2 in mijn hand maar toen bedacht ik... als Jap en ik samen met ons hoofd in de zee naar vissen aan het kijken zijn gaat er denk ik iets niet goed.... )

Nou, mijn eerste stukje is geschreven, nu lekker naar bed, dan is het nog maar 1 nachtje!

nog 2 nachtjes....

1. Nachtdienst 1 maart 3x:
    HEEL VEEL PLEZIER!!!!!
  2. M van boekel:
    20 februari 2018
    Super leuk mir! Ga jullie zeker volgen😁 Heel veel plezier en een goede reis gewenst😘
  3. Irma:
    20 februari 2018
    Geniet en laat alles zo gauw je in het vliegtuig zit los!!
  4. Jacqueline:
    20 februari 2018
    Veel plezier .we krijgen ook vast mooie foto's te zien in jullie blog!
    Groetjes, Jacqueline
  5. Jill:
    20 februari 2018
    Veel plezier en geniet ervan!
  6. Marga en Sander:
    21 februari 2018
    Lieve luitjes: VERTROKKEN!!!
    Geniet ervan en wij kijken uit naar jullie belevenissen. DIKKE KNUFF
  7. Corrie:
    22 februari 2018
    .......... en gelukkig veilig gearriveerd na valse start! Lekker uitrusten en dan..... dikke kus
  8. Karma braakman:
    23 februari 2018
    Heel heel veel plezier. Inmiddels lekker weg en onderweg. Geniet van alles wat op jullie pad komt. Liefs karma.
  9. Marieke:
    26 februari 2018
    Geniet van jullie mooie reis. Ik kijk uit naar alle verhalen.
    Liefs Marieke