goed verhaal, lekker kort.

31 maart 2018 - Alamogordo, New Mexico, Verenigde Staten

Vandaag was het plan om weer eens een verhaaltje te gaan schrijven, maar ik heb het helaas super druk gehad vanavond met marsmallows eten. Fat free marsmallows!!! (staat op de verpakking, haha, dus dat moet dan wel gezond zijn!)

Vanmorgen hebben we paas eitjes gezocht op de camping, gesleed in de witte bergen woestijn’,de kinders op bed gelegd na een bordje macaroni, doppertjes en ei en daarna samen gebbqd. Je moet tenslotte ook aan je relatie blijven werken nietwaar ;)

We hebben echt weer leuke dagen achter de rug. Wederom was de bedoeling om weer wat noordelijker te gaan maar het weerbericht bracht ons hier, en zo zit ik om 22 uur ’s avonds buiten in mijn korte broek dit verslagje te maken.

We hebben een paar daagjes geleden voor het eerst 2 nachten op het parkeerterrein van de walmart (24uurs supermarkt)geslapen. Dat mag, en veel mensen doen dat dan ook kwamen we achter, best prima als je de dag daarna weer optijd op pad gaat. Verder hebben we ook kennis gemaakt met een amerikaanse garage omdat de remmen het niet meer deden….. de weg naar de garage toe was daardoor best spannend, maar gelukkig werden we direct geholpen, (door een niet goed aangedraaide remleiding hadden we geen remvloeistof meer….) en  na een uurtje nieuwe vloeistof en ontluchten konden we weer verder. We hebben de 1na grootste kloof van Amerika gezien, geslapen op een afgebrande camping, een modeltrein museum gezien gerund door trein fanaten, graffiti gespoten op een stel Cadillacs die half begraven zijn in de aarde en geshopt. We hebben 1 dag regen gehad, (toen gingen we shoppen), vonden wij wel jammer die regen, maar daar waren ze er erg blij mee… het was voor het eerst in een half jaar dat het regende. Langs de weg stonden ook borden met het vriendelijke verzoek…. pray for rain. Nou, dat was het voor vandaag,

Dikke knuffel voor iedereen! (of de hartelijke groeten als dat voldoende is ;)

Wij blijven nog ff:)

1. Corrie:
    1 april 2018
    Nou, ik pik een lekkere knuffel van jullie. Wat hebben jullie zo een prachtige, veelzijdige vakantie en wat heerlijk dat je t druk kan hebben met marshmallows eten. Fijn dat het probleem met de nieuwe camper snel opgelost was; ernstig aflever foutje! Mooie foto’s weer, graffiti kan zo wel heel leuk zijn en wat een mooie natuur daar. Heel veel plezier verder en dikke knuffel terug 😘😘😘😘
  2. Marga en Sander:
    1 april 2018
    Wéér een héérlijk verhaal van jullie , nu bij het Paasontbijt. Gezellig dat paaseieren zoeken, in den vreemden!
    Prachtige foto's ook, vooral die 'zwart/wit', van Boaz en Sara: adoribel😍zijn ze!
    En geniet maar lekker van elkaar dan genieten wij ook mee met jullie op afstand. DIKKE KNUFF terug💋
  3. Saskia:
    4 april 2018
    Heerlijk!!!!!!
  4. Aaltje:
    4 april 2018
    Zo.. ik ben weer bij.. ff 2 blogjes gelezen.. fijn dat deze lekker kort was ;) Beetje jammer dat de kids geen felblauw spul vol E nummers mogen hebben.. haha verstandig.. :P ziet er super leuk uit zo, gezellig met z'n tweetjes aan tafel in de camper :) Prachtige foto's! Het leven in Pijnacker verloopt ook prima.. als we een paar dagen weg zijn dan geven de buren aan de overkant de kippen eten ;) Handig zulke overburen! Enjoy! Dikke knuffel van jullie tijdelijke bewoners!
  5. M van boekel:
    30 april 2018
    Vol verbazing lees en kijk ik naar je foto,s (wat een gave camera heb je mir....zou je medr mee moeten doen jij fotografie😊)
    Wat een groot contrast joh nederland en amerika. Gaaf hoor!😘